Thursday, April 5, 2012

Kiriman dari Kyoto

Alhamdulillah hari ini hajat hendak melawat ke Kyoto tercapai.
Ia sebuah bandar yang mempunyai tempat-tempat bersejarah dan masih dijaga dengan rapi seperti Sherene dan Castle zaman dulu.

Taman taman nya juga dijaga sangat rapi dan cantik.   Sakura sudah mula berkembang dan ia mengindahkan panorama di jepun ketika ini..Allah memberi peluang kepada saya untuk melihat dan memahami setiap perkara yang dijadikan di bumi ini yang berada di tempat lain selain dari negara kita. Saya perlu mensyukuri nya segala nikmat yang Allah berikan kepada saya...Masyaallah Alhamdulillah..dan hanya gambar ini yang dapat saya kongsikan bersama.

2 comments:

suria said...

Salam...semoga dirahmati Allah...
Wah..seronoknya Abang Nuri..sejuk ke?
Mana gambar-gambar sakura? Dulu semasa saya berada pada zaman kanak-kanak, antara negara yang ingin saya jejaki ialah Jepun....ingat tak Oshin?
Uploadlah lagi gambar buat tatapan kami....

Anonymous said...

musim bunga bukan asing dinegara kita.
tapi bunga sakura x ada kat sini.
itulah yg menjadikan ianya sangat berbeza.
janga lupe dapatkan yg close-up punya foto.

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cna certification