Thursday, July 15, 2010

SEKADAR BERKONGSI...

Assalammualaikum semua...
rasanya lama dah xentry apa2 kt blog nie...sibuk sangatlh...pg ni ade ms jp..taiplah ape2...hehe...

12 Julai yg lps..genap sebln aku melayari kehidupan berumah tangga..keadaan masih ok wpun kadang2 lupe yg kite ni dh ade bini..haha...
aku penah berjanji dgn diri aku utk membawa isteri ke rumah saudara mara lps kawen ni..tp apakan daya, stp hjg mgu spjg bulan Julai nie byk aktiviti/program/pameran yg LUAS sertai sbb byk agensi/NGO dsb nk wt sblm pose nie...pening2 nk arrange org lg.bhn lg..huh..

3 Julai ade pameran di SMT Sepang. Aku xjoin sbb nk kemas n cr brg umah ape yg xcukup lg..tp smptlh tdo umh mak sehari sbb nk tgk Ned vs Bra. Itu pun hr ahad adik ipar aku msk hospital..suspek jantung...baru 24 thn..trs berhenti hisap rokok dia..huhu..skrg dh ok tp dia kna ht2 gak..

10 Julai aku ade Pelancaran Program Kitar Semula Sisa Minyak Masak(PKSSMM) bersama PEKAWANIS di DUN Gombak Setia ( kwsn Dato' Dr. Mohamed Hasan Ali). Pg2 aku dh hntr Jue ke rumah mertua dia...kt cna aku set up bhn pameran n wt video jer..ade masuk paper Sinar 13 Julai..muka aku xdelah sbb keje blkg tabir..haha..ptg hbs..blk umh mak tdo smp ptg...

11 Julai pej aku wt 'World Cup Fever LUAS 2010' kt Sport Planet Sek.16. Aku diundi mewakili England, so aku pun wtlh rambut Beckham..haha...Sal join kiteorg sbb kategori wanita krg org..pej aku byk makcik2 jer..dia pun terkejut tgk rmbut aku..bkn dia je smua org xsangka aku wt rambut nie...haha..tp mlm 2 cukur balik..sok keje mane leh rambut mcmtu..mak nmpk ni mengamuk dia..nasib baik bini sporting...haha..





17 Julai ade Program Gotong-Royong Membersihkan Pantai Morib..program bahagian aku..so lglh aku kna join..

18 Julai ade Karnival Sungai Way..aku kna join gak sbb bos aku xleh hadir..aku kena handle PKSSMM..

24 Julai ade Program Qua-Qua kt Sungai Gombak..aku xtaulah aku join ke x sbb person in charge xkuarkan nama lg..harap2 xlh sbb ingat nk ke rumah kakak ipar kt Seremban..jue dh rindu dgn anak buah dia kt sana..sllu sbt2..phm2lh...nk suruh kecnalh 2..hahaha..

31 Julai ade Family Day pej Jue/Gotong-Royong Bersihkan Pantai Pedang, Sekinchan,mana nak g ni??adoyai..pening2...wpun program bahagian aku tp aku dh jnji nk g family day dlu so terpaksalah xg..ingat leh lawat wak pasir panjang sekali..tp apekan daya..raya nntilh nmpknye..huhu..

Finally,6-8Ogos aku n some frenz nk ke PD mkn angin..lm dh plan..nmpknye mmg plan aku xjdlh nie..br nk pecah tradisi g umah sedara2 lps kawen tp mmg raya jugaklah baru aku g umh sedara mara...sape srh wt majlis dkt2 nk pose??
mintak maaf semua sedara mara yang disebelah abah mahupun di sebelah mak...hehe..

Akhir kata..majulah sukan umtuk negara & selamat menunaikan ibadah puasa tidak lama lagi...Dan terima kasih semua yg hadir/tolong di majlis perkahwinan aku kt kelantan dan klang..jasamu tetap ku kenang smp bila2...

Assalammualaikum...


Juenahar.

2 comments:

salbiah said...

uuu..panjang cite naha nie.. haha~
bz btol naha nie... ade lg program qua qua ko tu.. mesti program yg seblom ni dpt sambutan kan?? =)

Nia-Ixara Studio said...

panjang ke??haha...lm xentry....biasalah..giler xdpt sambutan??smp xlrtlah nak wt..smp ade yg kna tolak lg..skrg ni Program Kitar Semula Sisa Minyak Masak pulak org mintak..smp skrg ni dh 41 komuniti dh join PKSSMM ni...dasyat xdasyatlh..haha..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cna certification