Sunday, March 2, 2014

3 malam di KK

Kami tiba ke Kota KInabalu (KK) waktu tengahari dan menginap diMarina Cort Apartment. Sudah 2 kali ana menginap disini sekitar tahun 2007 dan 2010. Dahulu ia berada dikawasan yang sangat indah betul-betul mengadap laut tanpa ada halangan dan apabila matahari terbenam kita boleh menikmati pemandangan matahari mencecah kaki langit dari apartment tersebut. Tetapi pada hari ini ia sudah terletak agak kebelakang dan pemandangan laut sudah terlindung dengan pembinaan bangunan baru di water front. Jika ingin menikmati pemandangan matahari terbenam kita perlu berjalan keluar ke tepi laut.

Apartment ini juga terletak dikawasan tumpuan pelancong. Kita cuma perlu berjalan kaki sahaja untuk ke Pasar Kraftangan Philipine, Pasar basah petang yang menjual hasil laut yang sangat segar saban petang, Pasar ikan masin malah shoping compleks yang terletak bersebelahan dengan nya juga pasar malam jalan sinsuran yang di buka pada setiap malam. Anda boleh membeli hasil laut yang segar itu dengan harga yang jauh lebih murah jika dibandingkan di tempat kita dan memasak nya di Apartment...so heaven.

Condo Apartment Yang berwarna Pink tempat kami menginap selama 3 malam.
Water front ..kk







Apartment kami tinggal mempunyai 3 bilik dengan satu ruang tamu, ruang makan dan dapur. Ia dilengkapi dengan segala kemdahan termasuk mesen basuh...Harga nya Hemmmm berpatutan kalau kita share ting tong-ting tong ....ia mencukupi untuk semua ahli rombomgan kami tinggal dengan selesa.... Recomendation...ok lah ..very confortable....


Prepare for the dinner...Sambal Udang putih..dan Ikan putih goreng. nasi puteh .Umph yummy...


































0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cna certification